Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

fredag 27 juli 2012

Receptkort

Receptkort på egentillverkat handgjort vitt papper 25:-/st.
  
Storlek c:a 7 x 14 cm, kanter klippta med mönstersax. Recepten är dekorerade med en bild. Upptill har jag knutit i ett snöre. Får inte utsättas för väta.
 
Bananpaj. Underbart god som påminner om friterad banan på kinarestaurang i smaken.
 
Dumlekakor. Snygga lyxiga - ser proffsiga ut!
 
Ananaspaj - frisk och fräsch smak!
 
Kladdkaka i mikro - otroligt snabbt gjord och fantastiskt god. Perfekt om man får oväntat besök!
 
Kolakakor - min mammas favoritrecept!
 
Vaniljpannacotta GI - en dessert man kan äta med gott samvete!

1 kommentar: