Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

tisdag 8 maj 2012

Självhäftande etiketter

Självhäftande etiketter

Söta självhäftande etiketter i remsor med 4 på varje remsa. Pris 10:-/remsa.

Vid beställning ange självhäftande etikettremsa + det nummer som står under respektive bild.
V.19 Två flickor med blomsterkorgar. Varje etikett är 7,2 x 4,1 cm

V.51 Pojke i hatt. Etikettstorlek 7,2 x 4,1 cm

Ängel 5. Etikettstorlek 7,2 x 4,1 cm

V.65 oval med pussande barnpar. Etikettstorlek 4,1x2,5 cm. Obs, denna etikett går att flytta!

Ängel design Eva Agnes Grafik. Etikettstorlek 4,1 x 2,5 cm. Obs, denna etikett går att flytta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar