Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

tisdag 8 maj 2012

Papptavlor

Papptavlor 45:-/st

Kartong 10x15 cm. På kartongen har jag limmat ett gammalt gulnat bibel-blad. Tavlorna har motiv av gammaldags bilder tryckta på mitt egentillverkade papper. Upptill är en spets som upphänge. Beskrivningar under varje bild, om den är såld står det! Det finns endast en av varje. Vid beställning angiv papptavla och nummer.

Nr. 1 Flicka med famnen fylld av blommor, brända kanter på motivet.
Nr. 2 Motiv av ängel, brända kanter.
Nr. 3 Motiv av ängel, brända kanter.
Nr. 4 Motiv av pionbukett, brända kanter

Nr. 5 Motiv av pojke i hatt, brända kanter
Nr. 6 Motiv av ängel med brev, brända kanter
Nr. 7 Motiv av flicka med lila blommor, brända kanter
Nr. 8 Motiv av 4 jägare från förr, brända kanter

Nr. 9 Ängel med texten Vivas, crescas, floreas, semperque gaudeas, samt översättningen "Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad. Brända kater.
Nr. 10 Motiv av ängel med blomsterbukett, brända kanter
Nr. 11 Motiv av bebis i dopklänning
Nr. 12. Motiv av flicka i ljuva pastellfärger

Nr. 13 Motiv av ängel, brända kanter
Nr. 14 Motiv av flicka med vide i famnen
Nr. 15 Motiv av flicka med rosor, brända kanter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar