Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

fredag 30 mars 2012

Bonader

Bonader!

Underbara bonader i vitt halvlinne till väggen med spetskant och spetsupphänge!Tvätt 40 grader (då tar man ur pinnen) 125:-/st.

Bonad "V.17" Söt flicka med docka. Mått 22x24 cm.
Bonad "Notblad". Notblad med latinsk text med ängel ovanpå. Mått 22x24 cm.


Bonad "V.36". 2 Änglar i bruna toner. Mått 22x24 cm.

Bonad "Par" Kärlekspar med fransk text om kärlek. Mått 26x24 cm.

Bonad "V.38" Vilande ängel. Mått 22x24 cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar