Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

tisdag 3 april 2012

Vintagekort

Kort av handgjort papper med vintagemotiv

4 storlekar 9 utvalda motiv.


Minikort dubbelt c:a 5 x 7 cm. 12:-/st.
Litet dubbelt kort c:a 7 x 10 cm. 20:-/st.
Stort dubbelt kort c:a 10 x 15 cm. 35:-/st. Kuvert ingår
Tags på enkelt papper c:a 5 x 11 cm. med snöre 12:-/st.

Vid beställning uppge antal, storlek och motiv!

Ros 1 rosa ros
A.2 rosor

V.36 änglar




V.3 Flicka med blommor


V.12 Flicka på gunga

V.36 brudpar

V.40 Ängel & flicka


V.52 Fundersam flicka

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Försök att koppla av på se,estern i alla faqll.
    Det löser sig när du kommer hem.
    Kramar och njut av solen och sommaren.
    Eva Agnes

    SvaraRadera
  2. Så obehagligt att hela affärsverksamhetens mail har försvunnit. Jag är helt övertygad om att din expert hittar dem igen.
    Folk är så duktiga på sånt.
    Lycka till och jag håller tummarna.
    Kramar
    Eva

    SvaraRadera