Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

tisdag 3 april 2012

Väskor

Vackra väskor!



2 storlekar, 2 färger. De vita är av 50 % lin 50 % bomull. De svarta är av 50 % bomull 50 % polyester. Tvätt 40 grader, det går att stryka rakt på motivet.De är fodrade och har reglerbar längd på det sydda axelbandet. Påsytt motiv med vilande ängel i svartvitt, knapp i svart ”slitet” trä.

Stor väska c:a 25 x 23 cm. 195:-/st.
Liten väska c:a 15 x 20 cm. 155:-/st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar