Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

måndag 7 september 2015

Nya diktkort med födelsedagstema!

Hej!
Här är höstens nyheter med de populära dikterna av Siv Andersson.
Dikterna är tryckta på mitt egentillverkade handgjorda papper.
Pris 30:-/st. + porto. Beställ via mail annas.ideer@telia.com
eller telefon 070-545 63 39
En del av mina återförsäljare har diktkorten i sitt sortiment.

Alla de nya dikterna gäller födelsedagar till nära och kära.
Alla diktkort som finns i sortimentet syns och går att läsa HÄR
eller mer överskådligt på hemsidan HÄR
                                                          Till mamma på födelsedagen
Till pappa på födelsedagen
Till min dotter på födelsedagen
Till min son på födelsedagen
Till min syster på födelsedagen
Till min bror på födelsedagen
Till min älskade på födelsedagen
Till min vän på födelsedagen

Till mitt barnbarn på födelsedagen
Grattis i efterskott

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar