Detta är min bloggbutik för privatpersoner! Många vill handla men har långt till någon av mina återförsäljare Därför har jag nu gjort en blogg-butik!

Priser inkl.moms. Porto tillkommer efter vikt. Det går självklart även bra att hämta här! Beställning via mail. OBS! Ange "privatperson" i mailet! Mina produkter ligger längst med sidorna i bloggen. De handgjorda till vänster, och de jag designat men inte tillverkat själv, samt även någon inköpt produkt till höger. Klicka på respektive bild för att läsa mer! VÄLKOMMEN!

tisdag 8 maj 2012

Blomstrande kortset

Blomstrande kort-set

Kortblandningar i presentförpackning 65:-/st.

Varje set innehåller 10 dubbla kort.

5 st c:a 7x10 cm, 5 st. c:a 5x7 cm. Minikorten har ett snöre i hörnet.

Pappret har en cremefärgad bottenfärg och jag har tillverkat för hand. I pappersmassan ligger blommor och blad i olika färger. Alla är olika! Det går bra att skriva på pappret med bäck eller tuschpenna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar